Monday 20 November 2017

Forex Trading Journal Regneark Fri


The4xJournal-programvaren gjør det mulig å journalisere valutahandelene dine for valuta. Noen funksjoner inkluderer. Notatoppføring for hvert valutapar du handler. Muligheten til å sette inn og lagre skjermbildene dine med notater om den aktuelle handel. Inntast observerte eller tilbakeprøvde handelskjermbilder og notater. mulighet til å sette inn og lagre dine innspillte handelsfilmer. Hent spor av pips som er oppnådd eller tapt, tid og dato, tid i handel, og handelsstrategi som brukes. Vis på din iPad, iPhone og iPod Touch. Importer handler fra Dealer Broker-rapporter Krever Microsoft Excel eller regnearkprogramvare Last ned mal på støttesiden. Muligheten til å lagre sende diagramsidene dine som PDF-filer til en mentorlærer eller handelspartner. PDF-programvare kan være påkrevd. Med Windows 10, skriv ut bare handel og velg Microsoft Print to PDF. Lagre strategier eller hjelpe notater for å referere til senere. Nærlig kjøpesum, og ingen månedlige avgifter. Din journaloppføringer lagres lokalt på datamaskinen din, ikke på et nettsted der hacker s kan se dem. Hvis du ikke planlegger, journalerer og vurderer dine handler, er du sannsynligvis bare gamblingments closed. The4xJournal Overview. Content Copyright 2017 The4xJournal. Et Excel-basert Forex Trading Journal-regneark for alle Forex Valutahandlere Spor resultatene dine for alle Valuta Par, pluss 7 flere tilpassbare sporingskategorier. Ukjent utseende og enkel å bruke selv for grunnleggende Excel-brukere. Spor og analyser både PL og PIPS. At-a-Glance-visning av alle resultatstatistikker. TJS-startmenyen alle arkene er pent organisert etter kategori. Invester i Din Forex trading virksomhet Start sporing av handler todayplete pakke, One time avgift, One Low Pris Gratis ubegrenset support. Purchase TJS Elite Forex 99.Trading Journal eksempel Excel spreadsheet. Trading Journal eksempel Excel spreadsheet. Thanks 2.262 gitt, mottatt 2,341.Jeg håper dette er ikke ute av kø, men det er også et nettsted som heter Trading Journal Spreadsheet Log Stock - Forex - Futures - Alternativer Fyren har laget forskjellige s pread ark tidsskrifter for aksjer, futures, opsjoner osv. Det har alle de normale oppføringskriteriene, samt områder for kommentarer. Det vil plotte en egenkapitalkurve og gi seier vs tapdata osv. Jeg kjøpte faktisk futuresversjonen for lenge siden og brukte ikke det tror jeg det faktum at jeg ikke brukte det, er en av grunnene til at jeg ikke har vært vellykket. Jeg planlegger å endre at jeg også vedlagt et skjermbilde. Å, det er mindre enn 50 jeg er ikke tilknyttet selskapet på noen måte. Senest redigert av DavidR 31. januar 2010 kl. 02.55 Årsak spelling. Thanks 10 gitt, 9 mottatt. Han alt jeg nylig dro til noe av hyllen og støvet det av Dette var en del av noe jeg jobbet på en stund tilbake og jeg trenger litt hjelp Dette er flott hvis noen kan bruke den og for meg å ha de forskjellige diagrammene opp, er det som gjør dette interessant. Uansett er dette satt opp for forex, og jeg håpet noen kunne endre påkjenningen slik at jeg kunne handle ES med det og verdien for hver handel må endres til 12 50 i stedet det er på en for forex. Hi alt jeg nylig dro noe fra hyllen og støvet det av Dette var en del av noe jeg jobbet på en stund tilbake og jeg trenger litt hjelp Dette er flott hvis noen kan bruke den og for meg å har de forskjellige diagrammene opp er det som gjør dette interessant Uansett er dette satt opp for forex, og jeg håpet noen kunne endre imputs slik at jeg kunne handle ES med det og verdien for hver handel må endres til 12 50 i stedet det er på en for forex. Don t handle på denne måten, men for å endre arkverdier til 12 5 gå til Dataark og endre celle T6 til Point Pip-verdien du trenger - Jeg vil foreslå 50 for ES og deretter endre din faktor for desimaler til null En ting å merke seg er det ingen regnskap for provisjoner i dette bladet - dette er viktig hvis du begynner å handle med flere kontrakter - det vil redusere fortjenesten jeg vil foreslå.

No comments:

Post a Comment